iNewsil App Icon
Universal App
iApps Technologies Ltd.
4.69
  • גרסה: V1.4.3
  • גודל הורדה: 25.95 MB
  • שוחרר בתאריך: 16-12-2009
  • מערכת הפעלה: iOS 4.3 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

iPhoneil.net הינו אתר חדשות עבור האייפון/אייפוד טאצ' בשפה העברית. האפליקציה מספקת לכם הקוראים את התוכנות, המשחקים, החדשות, המידע הכי עדכני בכל רגע נתון.

בעזרת התוכנה ניתן לקבל את המידע הכי מעודכן ישירות למסך האייפון/אייפוד טאצ' בכל מצב נתון, מכל נושא שיש באתר וזאת במטרה לאפשר לכם להיות מעודכנים. iNewsil בנוייה במטרה לספק למשתמש נוחות ועבודה, על מנת להגיע לכל הנושאים הקיימים באתר כגון:

* ראשי - הכתבות שמפורסמות באתר מוצגות ישירות בתוכנה בתוספת אייקון של אותה הכתבה.
* חדשות - לחיצה על אייקון החדשות תציג בפניכם את החדשות האחרונות ישירות מהאתר.
* חיפוש - ביצוע חיפוש בצורה חכמה ויעילה ביותר ישירות מהאתר למכשיר שלכם.
* צור קשר - בעזרת טופס יצירת קשר ניתן לעלות טענות או שאלות לבעלי האתר.
* נוספים - כפתור הנוספים פורס בפניכם את כל הנושאים האחרים שיש באתר והם: 1. סיכום שבועי 2. אפליקציות כחול לבן 3. המפתחים הישראליים 4. שאלות ותשובות ועוד..
* פוש - קבלת הודעות ישירות למכשיר האייפון/אייפוד טאצ' בעזרת שירות הפוש.

מהיום לא תצטרכו לבדוק שוב ושוב עבור משחק חדש או תוכנה חדשה אשר שוחררה לחנות התוכנות של אפל, הכל מגיע ישירות ובזמן אמת באמצעות אופציית הפוש.
ממשק התוכנה בנוי בצורה נוחה ויעילה במטרה לאפשר לכם להתמצא בכל הנושאים הקיימים באתר. לאחר פתיחת האפליקציה יתפרסו בפניכם נושאים בשורת הבר התחתונה בנוסף הכתבות האחרונות תחת הנושא העיקרי "ראשי". לחיצה על כתבה תוביל אתכם ישירות לכתבה אשר הותאם לאייפון, הלחיצה מתלווה באפקט מרשים.

* הערה: האפליקציה מבוססת על מידע שמגיע מהאתר. במקרים שבהם האתר בטיפול או תחת עומס יתכן שהאפליקציה לא תצליח לקבל את המידע.

הורידו עכשיו את iNewsil, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י iApps Technologies Ltd.. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על iNewsil.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית iNewsil באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1654227
25000