מתרגל לשוני App Icon
Universal App
Jourist Verlags GmbH
5.00
  • גרסה: V1.3
  • גודל הורדה: 785.23 MB
  • שוחרר בתאריך: 06-07-2010
  • מערכת הפעלה: iOS 6.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 39.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

למדו את המילים והביטויים באופן יעיל ושננו אותם לעומק. בזכות שיטת הלימוד הייחודית, כבר אחרי זמן קצר תוכלו להגיע להישגים ניכרים בשליטה בשפה הזרה שבחרת באמצעות "המתרגל הלשוני". "המתרגל הלשוני" מתאים באופן יוצא מן הכלל להכנה מעשית לנסיעה ולרענון ידע.

המתודולוגיה הייחודית משלבת בין הקליטה החזותית של שפה זרה לקליטה הקולית: כל אחד מלמעלה מ-2,200 המילים והביטויים בכל אחת מהשפות כולל גם איור קליט, ונקרא על ידי קריינים מקצועיים!

תהליך הלמידה מבוסס על עיקרון הכרטסת. מטרתכם היא להגיע לרמת הידע הגבוהה ביותר, כלומר"טוב מאוד". תוכלו לקבוע בעצמכם אם במהלך הלימוד יילמד כל התוכן או רק נושאים או תת-נושאים מסוימים. כך תוכלו להתרכז בלמידת מילים וביטויים בנושאים מסוימים, כמו למשל "להציג את עצמך", "הזמנת מקום" או "במסעדה". בזמן הלמידה תוכלו לבחור מבין 9 תרגילים מהנים. כשתענו תשובה נכונה תוכלו להחליט בעצמך אם שיננתם את המילים או את הביטויים במידה מספקת ואם להעביר אותם לרמת הידע הבאה.

באמצעות פונקצית החיפוש המשולבת, תשיגו את מבוקשכם מהר עוד יותר. לדוגמא, אם תרצו להזמין חדר יחיד במלון, פשוט הקלידו "יחיד" בשדה החיפוש ומיד יופיע המשפט המתאים "אני רוצה להזמין חדר יחיד".

34 שפות יעד: אנגלית (בריטית), אנגלית (אמריקאית), גרמנית, צרפתית, ספרדית (ספרד), ספרדית (אמריקה לטינית), איטלקית, פורטוגלית (פורטוגל), פורטוגלית (ברזיל), דנית, הולנדית, פינית, שוודית, נורווגית, פולנית, צ'כית, סלובקית, רוסית, בולגרית, יוונית, הונגרית, טורקית, סינית, יפנית, קוריאנית, ערבית, תאילנדית, הינדי, וייטנאמית, פרסית ועברית.
למעלה מ-2,200ביטויים ומילים מאוירים ומושמעים בכל שפה נלמדת.

תרגיל שמיועד לשפר את יכולת למידה אור-קולית בעל פה של מילים וביטויים: ביחד עם ההקלטה הקולית והתמונה החזותית; ניתן לראות את המילה או את הביטוי כתוב גם בשפת האם שלכם וגם בשפה הזרה.

קביעה עצמאית של חומר הלימוד.

כל הביטויים מושמעים על ידי דוברים ילידים.

כל ערך מוצג באיור, דבר שמפשט עוד יותר את שינון הביטויים והמילים.

9 סוגי תרגילים מהנים לתרגול מילים.

תרגול הגייה עם זיהוי דיבור.

חלוקה מדויקת וברורה לנושאים ולתת-נושאים.

כל ממשק המשתמש הוא בעברית.

הפעלה פשוטה מאוד, ברורה לכולם, מילדים עד לקשישים.

הורידו עכשיו את מתרגל לשוני, אפליקציה לימוד שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Jourist Verlags GmbH. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על מתרגל לשוני.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית מתרגל לשוני באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (3)

112042
7560
1617891
25000