דומינוס פיצה App Icon
Universal App
inManage LTD
3.19
  • גרסה: V2.4
  • גודל הורדה: 38.1 MB
  • שוחרר בתאריך: 22-09-2011
  • מערכת הפעלה: iOS 8.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

אנחנו מזמינים אותך להוריד בחינם וליהנות עוד היום מאפליקציית הזמנות הפיצה המהירה, המהנה והחכמה ביותר בעולם!
אז מה הכנו לכם באפליקציה הלוהטת שלנו –
הזמנה מהירה ONE CLICK PIZZA - - שירות טכנולוגי חדשני! מהיום נוכל בלחיצת כפתור אחת להטעין הזמנת פיצה בפחות מחמש שניות ותוך פחות מחצי שעה הפיצה כבר תדפוק אצלכם בדלת חמה וטעימה. כל לקוח של דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, יוכל בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מהאתר של החברה) להטעין בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה שלו החל מהכתובת למשלוח ועד אמצעי התשלום. כפתור ההזמנה המהירה - ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשנייה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מעודפות. מהיום גם ניתן לבנות איזו הזמנה שתרצו ולבחור אותה כהזמנה המועדפת עליכם.
§ הרכבת הפיצה האהובה עליך- בעזרת ה- Pizza builder, אשף הרכבת הפיצה המתקדם ביקום, הכי קל להרכיב את הפיצה המושלמת בשבילך: לבחור סוג בצק, לחלק את התוספות לחצאים או רבעים (אפשר לשים תוספת שונה על כל רבע וזה נחשב לתוספת אחת!) ועוד מלא אפשרויות אחרות.
§ איפה הפיצה שלי- רוצה לדעת מה קורה עם הפיצה שלך בכל רגע? אין בעיה! Domino's Tracker הוא פיתוח בלעדי וסופר מתקדם אשר מאפשר לכם לעקוב בזמן אמת אחרי ההזמנה שלך בכל שלב, מרגע שהתקבלה בסניף ועד שהשליח אצלך בדלת.

בתאבון!

הורידו עכשיו את דומינוס פיצה, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י inManage LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על דומינוס פיצה.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית דומינוס פיצה באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1676142
25000