מה מה App Icon
Universal App
iMagic
5.00
  • גרסה: V3.0
  • גודל הורדה: 18.52 MB
  • שוחרר בתאריך: 22-11-2011
  • מערכת הפעלה: iOS 4.3 ומעלה
  • תאימות: אייפד מיני, אייפד, אייפון 4, אייפון 5, אייפון 6
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 11.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

ערב יורד על עיר וגבעה ומה מה שוכבת פועה במיטה... כך מתחיל סיפור הילדים המקסים על מה מה הכבשה שמתקשה להירדם ומחליטה לזמן את חברותיה החיות כדי שיעזרו לה להירדם.

אפליקציה אינטראקטיבית, בת 11 פרקים, המאפשרת משחק בכל אחד מהפרקים ובכל פרק אף מצורף אייקון הפעלה העוזר לילדים במשחק. ממשק אינטראקטיבי המכיל את אפשרות הקראת הסיפור, כך שהילדים יכולים לשחק ולשמוע את הסיפור לבדם.

האפליקציה מלווה באיורים מקסימים ומיועדת לילדים בגילאי 2 עד 7, אך גם יותר מבוגרים ייהנו מהסיפור ומהמשחק.

הסיפור נכתב על ידי יגיל כהן והאפליקציה פותחה על ידי iMagic (http://www.imagic.co.il)


"Night falls, the entire town is sleeping, but Baa Baa the sheep is lying in its bed, bleating…" this is the beginning of the charming children's story about Baa Baa the sheep that can't sleep and decides to summon its animal friends to help it fall asleep.

An 11-chapter interactive application offering a different game in each chapter. Each chapter also offers an instruction icon to help kids play. An interactive interface with an option to have the story read aloud so that the kids can play and listen to the story by themselves.

The application features beautiful illustrations and is intended for kids ages 2 to 7, but older kids are sure to enjoy the story and the games as well.

The story was written by Yagil Cohen and the application was developed by iMagic ( http://www.imagic.co.il)

הורידו עכשיו את מה מה, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י iMagic. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על מה מה.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית מה מה באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (3)

112042
7560
1651237
25000