לילך תיאוריה App Icon
Universal App
לילך הוצאה לאור
4.00
  • גרסה: V1.0.1
  • גודל הורדה: 54.88 MB
  • שוחרר בתאריך: 02-04-2012
  • מערכת הפעלה: iOS ומעלה
  • תאימות: אייפד מיני, אייפד, אייפון 4, אייפון 5
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 39.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

* האפליקציה ניראית במיטבה באייפד. לבעלי סמרטפונים מומלץ לצפות במצב אופקי.
האפליקציה מעניקה שילוב ייחודי ומלא ללימוד התיאוריה וכוללת מעבר מספר לספר ולשאלות ממשרד התחבורה.
אפליקציית תיאוריה מאפשרת לימוד מרוכז "הכל במקום אחד" ללא הצורך בעיון במספר ספרים ומחשב, וכמו כן מייעלת ומקצרת את זמן הלימוד.

הכירו את האפליקציה מספר 1 בישראל ללימוד תיאוריה, היחידה המשלבת בין לימוד אינטראקטיבי לתרגול ומאפשרת לכם הצלחה בקלות כבר מהמבחן הראשון. שיטת לימוד זו מבטיחה הצלחה בטוחה כבר מהמבחן הראשון.
אתם, הלומדים להיות נהגים ומתכוננים לקראת הטסט, תסכימו כי אין דבר שישמח אתכם יותר מאשר ערכת לימוד ומבחנים אצלכם בכיס, ממנה תוכלו ללמוד בכל מקום ובכל זמן... מהיום אתם מוזמנים להוריד את אפליקציית לימוד הנהיגה המדהימה הזאת שבזכותה תצליחו כבר במבחן הראשון.
תוכלו ללמוד בקלות ובכיף באמצעות ממשק אינטראקטיבי ייחודי ומערכת חכמה המאפשרת לכם לשלב בין לימוד תמרורים, לימוד נושאי המבחן, ותרגול שאלות ממאגר השאלות של משרד התחבורה ממנו ירכיבו את הבחינה שלכם.
האפשרויות המתקדמות של האפליקציה המדהימה הזאת מאפשרות קישורים נוחים בין נושא לנושא, ובאותו נושא, בסוף כל עמוד תמצאו שאלות לתרגול באותו נושא ממאגר השאלות של משרד התחבורה, לחיצה אחת ואתם יכולים לנסות לענות על השאלה, ולחזור מיד לנושא הלימוד ולהמשיך ללמוד בקלות ובנוחות.
יש לכם שאלות או הערות בנוגע לאפליקציה, נשמח לעמוד לרשותכם, שלחו מייל לכתובת: [email protected]

הורידו עכשיו את לילך תיאוריה, אפליקציה לימוד שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י לילך הוצאה לאור. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על לילך תיאוריה.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית לילך תיאוריה באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (0)

112042
7560
1620678
25000