לופה ספר תמונות אמיתי App Icon
Universal App
Lupa
3.56
  • גרסה: V2.8.37
  • גודל הורדה: 67.11 MB
  • שוחרר בתאריך: 14-07-2015
  • מערכת הפעלה: iOS 10.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

מה זה לופה? לופה זה לעשות משהו טוב עם התמונות שלך. איך לעשות את הטוב הזה? טוב ששאלת. יש לנו אפליקציה מהממת שתעשה לופה בקלות תוך 6 דקות פחות או יותר ומכל חור בעולם. בכל מקרה, לופה זו הדרך לתת לתמונות שלך לספר את סיפורי החוויות שלך ב - 3 צורות שעליהן נרחיב: ספר תמונות בשלל עיצובים ובשני פורמטים, לופה בריבוע שזה אריח תמונה שמצמידים לקיר ויוצרים סיפורי קיר בהמשכים או בצורה של לוח שנה מדליק שעושים בצ'יק.

קודם כל נדבר על העיקרון הכי חשוב אצלינו והיא האפשרות לעשות לופה מכל חור...
זה לא משנה איפה נמצאים, בעננים או באילת, לעשות חיים בניו יורק או בחדר לידה, להתרגש מזריחה באנטרקטיקה או בעין בוקק. מכל חור בעולם, אפשר לעשות לופה באפליקציה ב 6 דקות פחות או יותר. ככה הופכים חוויות של פעם בחיים, לחוויות לכל החיים.

האפליקציה שלנו באה עם המון תכונות טובות ששווה לגלות:
היא תיתן לך אפשרות לתת שם אישי לספר. היא לא תעשה לך חשבון גם אם יעלו לכל ספר עד 864 תמונות, כולל מגוגל פוטוס. היא תפתח אפשרות לכתוב טקסט מרגש לכל תמונה ותמונה ותהפוך כל תמונה למלכת הכריכה. היא תעצב את הספר אוטומטית ואם אחרי זה, משהו לא ימצא חן בעיניך, היא לא תיקח ללב ותתן לעצב באופן ידני, בעצמך. היא חברתית בטירוף ותאפשר לך להזמין חברים להוסיף תמונות לספר המשותף. אולי לא הזכרנו את זה עד עכשיו, אבל היא לארג'ית ואין לה בעיה לעצב ספר בשני גדלים, כולל משהו באמת יוצא דופן כמו ספר ענק בגודל 30 על 30. זה בעניין הספרים.

האפליקציה שלנו יודעת גם לעשות לופה בריבוע. זה שם חמוד שמצאנו לאריח תמונה ריבועי שמוצמד לקיר עם מדבקה. לופה בריבוע תעשה מכל קיר סיפור ובקלות. אה… היא גם טובה בעיצוב לוחות שנה ממש מדליקים בצי'ק. בקיצור, אפליקציה מכל טוב וכל זה, נכון לעכשיו כי אנחנו כל הזמן מעדכנים את הכפרה שלנו.

כמה מילים באופן אישי:
טובה, אנחנו כמוך בעניין התמונות. מצלמים סלפי כאילו אין מחר, מצלמים כל דבר שזז, עף או מצולחת (מנות יפות בצלחת), מצלמים הרים, בילויים, אירועים, פקקים, נופים וחברים, קעקועים, ציורי ילדים, הופעות חיות וחיות מ - 1000 זוויות שונות. ואז שוכחים אותן בתוך הטלפון או שמעלים לפייס, לסנאפ, לאינסטגרם, לווטצאפ בצורות של קולאג' או אלבום תמונות ואז שוב… שוכחים. זה הסיפור העצוב של התמונות שלנו. צולמו בשנייה ונשכחות בשניה ולעולם לא יצאו לאור. אנחנו חושבים שאפשר לפתח את התמונות לסיפור אמיתי ומרגש ביחד, כשהן מודפסות בתוך ספר תמונות שאפשר לגעת בו, להרגיש אותו ביד ואז בלב. בקיצור, לעשות משהו טוב באמת עם התמונות זה לעשות לופה.

הורידו עכשיו את לופה. ספר תמונות אמיתי., אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Lupa. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על לופה. ספר תמונות אמיתי..

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית לופה. ספר תמונות אמיתי. באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1617891
25000