רומנית  שיחון עברי-רומני מבית פרולוג App Icon
Universal App
Prolog LTD
ירידת מחיר ₪ 5.99חינם
3.25
  • גרסה: V2.0
  • גודל הורדה: 65.47 MB
  • שוחרר בתאריך: 25-09-2010
  • מערכת הפעלה: iOS 4.2 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם (במקום 5.99 ש"ח, ירידת מחיר לזמן מוגבל) עודכן ב13 במרץ 2011.

שתפו אפליקציה זו עם החברים

שיחון זה מבית פרולוג מוציאים לאור הינו גרסת האפליקציה של סדרת «השיחון» הנמכרת והטובה מסוגה לדוברי עברית, ועכשיו עם חידושים ומאפיינים ייחודיים ההופכים את קלות הלימוד, הביטוי והאיתור לנוחים ומהנים עוד יותר! ... והכי מגניב - בנגיעה על שורת המשפט ייקרא ויושמע לך תרגומו ברומנית בקריינות רהוטה :-).
זאת ועוד:
■ מצב "נגן הכול" - הקראה ברצף של המילים והמשפטים בזה אחר זה;
■ סיבוב במכשיר למצב אופקי - המאפשר לך לראות ולהראות בהגדלה את המשפט הרצוי - וגם: דפדוף בנגיעה או בהחלקה והשמעה חוזרת;
■ כנהוג בכל שיחוני פרולוג - צורפו לתרגום הרומני גם תעתיק עברי באותיות אדומות (כתיבת השפה הרומנית באותיות עבריות) - במטרה להקל עליך בהגיית המשפט הרומני המבוקש;
■ מדריך למשתמש מפורט הכולל גם תקציר על אודות מאפייני השפה הרומנית, הדקדוק וכללי ההגייה.

מטרתו של שיחון זה לשמש לך כלי תקשורת בסיסי וקל - הן בהבנה והן בדיבור - בבואך לתקשר ברומנית. בשיחון קובץ מובחר של יותר מ-2,000 מילים, ביטויים ומושגים שאותם מצאנו כשימושיים וכנחוצים ביותר לדובר העברית. השיחון חולק לנושאים הלקוחים מחיי היום-יום שלנו, ועל כן הוא מתאים לא רק לשימושו של המטייל ברומניה - אלא לכל אחד או אחת המעוניינים להיות מסוגלים להבין ולהתבטא באופן בסיסי בשפה הרומנית, וזאת מבלי להצטרך (בשלב זה...) להתעמק ביסודות הדקדוק והתחביר בשפה זו.
יש לזכור ששיחון אינו מילון, ועל-כן לא תמיד הוא מתיימר לתת תרגום מילולי. מטרתו של השיחון להבהיר את כוונת הדובר, ועיקרון זה מביא לכך שהתרגום הרומני אינו בהכרח התרגום המילולי, אלא מילה או ביטוי שבהקשר הניתן מקביל לו או זהה לו בכוונתו.
שיחון זה (בגרסתו המלאה, גרסת "פרו") מחולק ל-10 נושאים:
■ מושגים בסיסיים
■ חברים, אנשים ועסקים
■ בית מלון והגעה
■ מסעדה ואוכל
■ תחבורה
■ טיול וטבע
■ בילויים וספורט
■ קניות
■ סידורים וטלפון
■ בריאות ועזרה ראשונה
כל נושא מחולק למספר תתי- נושאים שקצרה היריעה מלהכילם בתקציר זה. מספר תת-נושאים בעלי חשיבות ושכיחות נמוכה יותר לא הוקראו בשל מגבלת מקום והם מסומנים בתוכן העניינים בסימן "הַשתק".
♥ חפשו שיחונים נוספים בסדרה שעלו או יעלו בקרוב כאפליקציות, בשפות: אנגלית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, רוסית, פורטוגזית, ערבית, רוסית, הולנדית, יוונית, תורכית, רומנית, הונגרית, פולנית, צ'כית, תאילנדית, סינית, יפנית, הודית, יידיש ועוד, וגם – שיחון עברית לדוברי אנגלית, לדוברי גרמנית, צרפתית, ספרדית ורוסית.

הורידו עכשיו את רומנית – שיחון עברי-רומני מבית פרולוג, אפליקציה נסיעות שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Prolog LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על רומנית – שיחון עברי-רומני מבית פרולוג.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית רומנית – שיחון עברי-רומני מבית פרולוג באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (1)

112042
7560
1652138
25000