BUSINESS ENGLISH course for HEBREW speakers - קורס אנגלית עסקית App Icon
Universal App
Prolog LTD
5.00
  • גרסה: V1.0
  • גודל הורדה: 48.16 MB
  • שוחרר בתאריך: 15-09-2010
  • מערכת הפעלה: iOS 5.0 ומעלה
  • תאימות: אייפד מיני, אייפד, אייפון 4, אייפון 5, אייפון 6
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 31.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

מטרתו העיקרית של קורס זה לגבש בצורה תמציתית ועניינית אוצר מלים ומשפטי מפתח חיוניים, שימושיים ונפוצים באנגלית, מתוך מגוון נושאים עסקיים שבהם את, או אתה, אנשי עסקים או העוסקים בפעילות משרדית, נפגשים לעתים תכופות ביום-יום. הקורס, על-כן, אינו מתיימר להוות קורס מקיף באנגלית עסקית, אלא מעין "שיחון-עסקי": לרענון האנגלית הקיימת, לצד חידושים ותוספות.
כל נושא מציג אוסף של משפטים המחולקים למספר תחומים. לצד כל משפט מופיע תרגומו העברי של מילה, מושג או ביטוי שסביבו בנוי המשפט כולו, ושאותו מצאנו כבסיסי או כחיוני לידיעה.
כמו-כן, בסופו של כל נושא תמצא מספר אפשרויות הבעה שימושיות תחת הכותרת כיצד ל... משפטים אלו הם, כמובן, בגדר דוגמאות בודדות אפשריות בלבד בשפה האנגלית. מטרתם להמחיש את גווניה הרבים של השפה האנגלית, ולהציע צורות ניסוח וסגנון שונות לאותו רעיון: החל מצורות מעודנות ומנומסות, ועד צורות "מתחמקות" ומסתייגות - ואפילו מעט "קצרות-סבלנות" ובוטות...
...ויש גם ביטויים שעושים רושם: משפטים על גבול הסלנג, שתוכל לתבל בהם מדי פעם את שפתך, שכן הם מקובלים בהחלט גם בשפה העסקית המדוברת. בהנחה שתרגומם המילולי פשוט וברור, הבאנו לצדם את תרגומו העברי של הרעיון או הכוונה שאותה הם מבטאים.
רשימת הפרקים ונושאים נלמדים:

1) CORPORATE MANAGEMENT
ניהול כללי
2) BANKING AND STOCK EXCHANGE
בנקאות ובורסה
3) ECONOMICS AND FINANCE
כלכלה ומימון
4) CONTRACTS AND AGREEMENTS
חוזים והסכמים
5) RESEARCH AND DEVELOPMENT
מחקר ופיתוח
6) MEETINGS AND NEGOTIATIONS
פגישות ודיונים
7) MARKETING AND SALES
שיווק ומכירות
8) TRANSPORTATION AND INSURANCE
הובלה וביטוח
9) EXHIBITIONS AND TRADE FAIRS
תערוכות וירידים
10) ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
פרסום ויחסי ציבור
11) LEGAL ASPECTS
היבטים משפטיים

BUSINESS ENGLISH for HEBREW speakers
The primary objective of this course is to offer a concise and practical way to learn necessary, useful and common vocabulary items and key sentences in English relevant to the diverse business topics encountered every day by executives and anyone engaged in the business world. This course does not presume to be a comprehensive course in Business English, but rather a "business phrase guide" to help you refresh and augment your knowledge of English.
For each topic, a series of sentences are given, divided into a number of areas. Beside each sentence is the HEBREW translation of the sentence's core word, concept or expression that we believe is essential for understanding the sentence.

הורידו עכשיו את BUSINESS ENGLISH course (for HEBREW speakers) - קורס אנגלית עסקית, אפליקציה לימוד שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Prolog LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על BUSINESS ENGLISH course (for HEBREW speakers) - קורס אנגלית עסקית.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית BUSINESS ENGLISH course (for HEBREW speakers) - קורס אנגלית עסקית באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (1)

112042
7560
1617891
25000