Clean eating מתכונים App Icon
Universal App
eatgood LTD
100
ירידת מחיר ₪ 39.90₪ 35.90
4.94
  • גרסה: V1.0
  • גודל הורדה: 75.4 MB
  • שוחרר בתאריך: 29-07-2016
  • מערכת הפעלה: iOS 6.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 35.90 (במקום 39.90 ש"ח, ירידת מחיר לזמן מוגבל) עודכן ב28 באוקטובר 2017.

Clean eating מתכונים מדורגת מקום 120 ברשימת 200 האפליקציות בתשלום המובילות בחנות האפליקציות הישראלית.

שתפו אפליקציה זו עם החברים

CLEAN EATING מתכונים

.בגרסת קיץ 2018 300 מתכונים
(הוספנו 80 מתכונים חדשים)

שאתם פשוט חייבים להכין.
האפליקציה הראשונה והיחידה בעולם שכולה מתרכזת במתכונים בריאים ולא משמינים לפי שיטת התזונה המצליחה בעולם CLEAN EATING.
האפליקציה שלנו תעזור לכם לאכול בריא ולא משמין, היות ולא מעט מתכונים ברשת הם בריאים אך לא דלי קלוריות כאן באפליקציה שלנו תקבלו מתכונים שנבחרו בקפידה ונבנו כך שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין.
תוכלו להכין לעצמכם תפריט שבועי על ידי בחירת מתכון לרשימת המועדפים ולהכין רשימת קניות נוחה לשימוש לאותו השבוע.
החלטנו לעדכן את האפליקציה ולהגיע ל-300 מתכונים חדשים עבור הלקוחות המקסימים שלנו בכל העולם שרוצים לאכול בריא יותר וליהנות גם מהמתכונים החדשים שלנו.
האפליקציה שלנו תעזור לכם לאמץ אורח חיים בריא עבור עצמכם ועבור כל מי שאתם אוהבים בקלות וליהנות מאוכל טעים כל השבוע, מתכונים קלים להכנה, רשימת מתכונים מועדפים ורשימת קניות אישית, ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי לאכול בריא יותר.
האפליקציה העדכנית כוללת 300 מתכונים, פשוטים, קלים וזריזים לארוחות עיקריות, ארוחות ערב, ארוחות בוקר, ארוחות ביניים, מתוקים, מאפים וממרחים.

.המתכונים מתאימים לכל מי שרוצה לאכול בריא יותר.
המתכונים בנויים בצורה פשוטה ונגישה- ומאפשרים לכם לעקוב אחרי הליך הבישול שלב אחר שלב, וגם לסמן איפה עצרתם, מה המתכונים האהובים עליכם, ואיזה מצרכים חסרים לכם במקרר.

בנוסף הכנו עבורכם מדריכים מעניינים שילמדו אתכם איך לאמץ כדרך חיים את שיטת CLEAN EATING מתוך ניסיון קליני של יותר מ-17 שנות עבודה במרכז eatgood של הגר שפר. עם למעלה מ-7 שנות לימודים של נטורופתיה, תזונה, רפואת צמחים ורפואה סינית. עם 4 ספרי תזונה מצליחים ביניהם ספר

CLEAN EATING - פשוט לאכול בריא

אנחנו כאן כדי לעשות "מהפכה של תזונה" ולעזור לכמה שיותר אנשים לאמץ אורח חיים בריא.

תכנית התזונה שבניתי לכם מתבססת על המחקרים החדשים ביותר שנעשו בתחום התזונה בשנים האחרונות, היא משלבת עקרונות של תזונה טבעית המבוססת על אכילת מזונות חשובים, התורמים לגוף, לאיזון ההורמונלי ומסייעים בהליך ההרזיה.

אכילת תזונה טבעית ו'נקייה' בשיטת "CLEAN EATING" היא לא דיאטה זמנית והיא גם לא ניקוי רעלים זמני, אפשר, כדאי ואף רצוי להתמיד בה לאורך זמן, ולמעשה, קל ופשוט להתמיד בה במשך שנים, וזאת בשל תחושת השובע שהיא מספקת.

הרעיון העיקרי בתזונה נקייה הוא להימנע ממזון מעובד ותעשייתי, המכיל בדרך כלל כמויות גדולות של מלח, סוכר, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים ועוד רשימה ארוכה של מרכיבים עם שמות מסובכים שלא רק שקשה לבטא אותם, אלא גם כדאי שתימנעו מהם.

למה כדאי לעבור לתזונה נקייה?
מזון מעובד, שעבר הרבה תהליכים תעשייתיים הוא הרבה פחות בריא ומזין מהמזון הטרי והפשוט המרכיב את מתכוני האפליקציה. המתכונים באפליקציה מבוססים על מזון הנצרך בהתאם לעונות השנה, גדל באזור בו אתם חיים ולכן הוא אינו נשמר ב'תנאי חממה קוסמטיים ועל הדרך הם גם מאפשרים לנו לתת עדיפות לחקלאות מקומית וייצור מקומי.
המטרה של תוכנית 'התזונה הנקייה', המובאת באפליקציה זו היא לאכול תפריט מזין, טעים, משביע ומאוזן. התוכנית כוללת מתכונים רבים, מגוון רחב של טעמים ושיטות בישול שונות (לרבות מתכונים חובקי עולם). השימוש במתכונים יאפשר לכם גם להרחיב את שיטות הבישול הביתיות שלכם, גם לאכול ב'מצפון נקי', וגם ילמד אתכם לעשות בחירות נכונות במסעדות- וכל זאת בעזרת הידע שתקבלו מאתנו.


כל המתכונים והמדריכים נכתבו על ידי הגר שפר, נטורופטית מוסמכת במיוחד עבורכם- כדי לאפשר לכם, לאכול נכון, לאמץ אורח בריא ובעיקר- להרגיש טוב מכל הבחינות. המעבר לשיטת ה'תזונה הנקייה' יעלה את רמת האנרגיה שלכם, את רמת הריכוז שתהפוך לחדה ומצויינת, והכי חשוב- יאפשר לכם לשלוט בדחף לנשנש, בצורך העז למתוק, להיחשף לטעמים חדשים וסוף סוף- להרגיש שליטה מדהימה בחיים שלכם.

נגמרו התירוצים- כי עכשיו אפשר לבשל אוכל טבעוני טוב, לאכול טוב - ולחיות טוב-כי אנחנו אתכם לאורך כל הדרך.

הורידו עכשיו את Clean eating מתכונים, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י eatgood LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על Clean eating מתכונים.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית Clean eating מתכונים באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1620678
25000