הכנסת App Icon
Universal App
Knesset
3.50
  • גרסה: V1.0.1
  • גודל הורדה: 23.91 MB
  • שוחרר בתאריך: 03-09-2016
  • מערכת הפעלה: iOS 8.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

מטרתה של אפליקציה זו היא לאפשר לכל אזרחי ישראל להתעדכן בעבודת הכנסת בזמן אמת.
האפליקציה תציג מידע עדכני על חברי הכנסת, הפעילות בכנסת, הוועדות, שידורי הכנסת, מרכז המבקרים, משחקים וסרטונים חינוכיים לילדים ועוד. היא תאפשר גם יצירת קשר עם כל הגופים בכנסת, עם חברי הכנסת ועם היחידה לפניות הציבור של הכנסת.
בנוסף למידע הנגיש, הזמין דרך האפליקציה, האפליקציה תספק שירותי דחיפת מידע ("push") לנייד על-פי דרישת המשתמש:
- התראות של מבזקי חדשות מן הכנסת: התראה של תחילת הדיון במליאת הכנסת ובצדה כפתור לפתיחת מסך שיציג שידור החי מן המליאה; כמו כן, בזמן הצבעות בעניינים שהם על סדר-היום הציבורי, מערכת אתר הכנסת תשלח התראות לציבור ובהן עדכונים על המתרחש במליאה.
- המשתמש יוכל לבחור נושא ולקבל מטעם ועדות הכנסת התראות והודעות הקשורות אליו: חדשות הוועדה ו/או פרוטוקולים של הדיונים בנושא ו/או סדרי-היום של הישיבות המתוכננות בוועדה הנוגעות לאותו הנושא.
- בכל פרסום של מכרז חדש בכנסת, תבוא התראה אוטומטית למשתמש שבחר בכך, ובצדה לינק לאותו מכרז.
הכנסת נמצאת בתהליך מתמיד שמטרתו לשפר את העברת המידע הנוגע לפעילויותיה לציבור באופן נגיש, ידידותי ומהיר. עם זאת, במסגרת ההתראות, כל משתמש יוכל לשנות / להוסיף התראות בהתאם לצרכיו ולתחומי העניין שלו.
כדי לשפר את השירות ישמח צוות האתר לקבל הצעות של פריטי המידע שהייתם רוצים לראות בגרסאות הבאות של האפליקציה. כמו כן, אם נתקלתם במידע שגוי או בתקלה, אנא פנו אלינו במייל ואנו נפעל לתקן.

הורידו עכשיו את הכנסת, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Knesset. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על הכנסת.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית הכנסת באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (1)

112042
7560
1646873
25000