Yapp  - second chance App Icon
Universal App
Beatman Ltd.
4.94
  • גרסה: V1.1
  • גודל הורדה: 75.9 MB
  • שוחרר בתאריך: 30-03-2017
  • מערכת הפעלה: iOS 10.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

כדי למכור לא צריך הלוואה או עסק- יאפ ההזדמנות שלך לפתוח חנות און ליין בשניה.

קונים מוכרים וכולם מרוויחים בקלי קלות - יאפ היחידה שמאפשרת לכל אחד בישראל בלי תשלום לפתוח חנות שהוא גם אתר למובייל וגם מבוסס מיקום.

כמו למכור באיביי או אמזון אז הזדמנות לכולם לפתוח shop- חנות ב yapp ולמכור בישראל. הזדמנויות וזה לא עולה כסף לוקחים!!

אין יותר צורך לשלם על קורס מכירות, הרצאות וסרטונים ולא צריך תרגומים באנגלית ועניינים . עברית שפה קלה! יאפ

הזדמנות שניה . אין השקעה אין הוצאות ואין סיכונים אין תחזוקה לא חייבים יותר פרסומות ותאמינו או לא כולם מרוויחים. Win-Win-Win

Yapp Second chance - כולל גישה מהירה לפתיחת אתר מסחרי משלך ללא תשלום.
-----------------------

יאפ קונים מוכרים חוויה ברמה בינלאומית, הזדמנות לכל מי שיש לו מה למכור בארץ.

ההזדמנות שלך לאתר מובייל ודומיין אישי ללא תשלום עם מערכת לשימוש הכי פשוט ורב עוצמתי לקידום ושיווק מכירות והכל בשניות.

איך זה בעצם עובד?

מצלמים יפה פריט למכירה, שניה אחת מעלים, מאשרים מיקום וקבלת הודעות כדי לא לפספס לקוחות ומכירות והמעוניינים בוחרים שם ואוטומטית חנות מכירות מאובטחת עם קידום 24/7 פתוח לכולם מבוסס מיקום. מיועד לקניה ומכירת כל מיני פריטים שונים ייחודיים, לאנשים פרטיים סוחרים ועצמאיים .

לא כרוך בתשלום ולא חייב ח.פ , ת.ז או עוסק מורשה כל אחד יכול למכור את מה שיש לו למכור או למסור ולתת הזדמנות שניה גם לחפצים שאינם בשימוש ולהרוויח, למי שרוצה ולמי שמעוניין מתנהלים ביניכם במשא ומתן, בצ׳אט מובנה מי שרוצה מזדהה לא חייב.

ביאפ ההזדמנות שלך היא בעצם הזדמנות של האחרים, כולם מרוויחים, לא חייבים אחד על חשבון השני, פשוט מצלמים קונים, מוכרים או מוסרים. זמן זה כסף וביאפ ניתן להרוויח גם זמן וגם כסף. פשוט מתנהלים בטאצ׳ בכל מכשיר מכף היד. מעדכנים מוצרים, מגיבים ללקוחות מבצעים קניות הכל זמין ובשניות.

כולם מרוויחים ויש מקום לכולם. מה שחשוב זה הזמן של כל מי שנמצא, כמו שאומרים סבלנות לא קונים בשום חנות, לכן יאפ מאפשר ללא תשלום אתר וחנות שניתן לנהל בעברית ,לכל מי שיש מה למסור למכור ורוצה להרוויח.

יאפ הינה הזדמנות שניה להכנסה צדדית, השלמת הכנסה, מתן צדקה או עיקר הפרנסה , מערכת אוטומטית שיש בה כל מה שנדרש כדי להתחיל לנהל עסק משלך אתר משלך שהיא חנות משלך בלי לבזבז שקל הוצאות ניהול ותפעול ויותר מזה עם אפשרות לניהול עם חשבון הפייפאל לקבלת תשלומים און ליין .

ביאפ ניתן לבחור שם חנות משלך, לצלם ולנהל את המכירות בזמן שלך, אתר מותאם למובייל עם דומיין שייבחר על ידך ללא תשלום וללא דמי אחסון ודמי ניהול וגם ללא פרסומות מעצבנות שקופצות באמצע.

לכל חנות יש נתונים סטטיסטיקות מפורטים שיסייעו לך לשפר את המכירות כך תמיד ניתן להתעדכן ולשפר את העסק שלך.

ביאפ כל המערכות מובנות אוטומט כדי להתחיל מיד עם צילום הפריט הראשון , לנהל, ולגדול עם עסק יצירתי משלך, עם מגוון כלים מהירים כדי לקדם ולפרסם ברשתות ולהתחיל לצמוח ולהוביל את המותג שלך

ביאפ לרשותך סט מלא של כלים מתקדמים המאפשר לך להפעיל את העסק שלך באופן עצמאי שימוש אינטואיטיבי עם צ׳אט מובנה הכל זורם פשוט מוכר וידוע כמו ביישומים הכי ידועים בעולם וואצאפ אינסטגרם פייסבוק ואחרות אני מעדכנים גרסאות ומבצעים התאמות כדי להנגיש לכולם צ׳יק צ׳ק ובקלי קלות .

השליטה היא שלך על תוכן מחירים ומוצרים והטלפון שלך, לרשותך מגוון אפשרויות ב״יאפים״ המוצעים לך כדי להתבלט ולהציג את חלון ראווה שלך, והכי הכי האפשרות להרוויח הכל בזמנך לפרסם לשתף ולשלוח ללקוחותיך- להיכנס לכתובת האישית שלך לחנות האינטרנט שלך שזה בעצם אתר המובייל שלך – זה הזמן להדפיס מעתה את כרטיס הביקור שלך .

שם פנוי לבחירתך:
Https:// yourshop .yapp .shop
מה עלי לעשות כדי ליצור חנות?

להיכנס ולאשר מיקום וקבלת הודעות

לצלם יפה לקונים את הפריטים שלך , להציג את השרות שלך את התנאים שלך אודותיך באפשרותך לקשר את חן הפייפאל שלך כאמצעי תשלום בזמן מכירה .

ביאפ קונים מוכרים ומרוויחים וזה בחינם!

Yapp Second Chance

הורידו עכשיו את Yapp - second chance, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Beatman Ltd.. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על Yapp - second chance.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית Yapp - second chance באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1645152
25000