עברתי App Icon
Universal App
Aviv Shaal
10
ירידת מחיר ₪ 15.90₪ 13.90
4.88
  • גרסה: V1.0.5
  • גודל הורדה: 107.15 MB
  • שוחרר בתאריך: 21-04-2017
  • מערכת הפעלה: iOS 9.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 13.90 (במקום 15.90 ש"ח, ירידת מחיר לזמן מוגבל) עודכן ב27 באוקטובר 2017.

עברתי מדורגת כרגע בין 10 האפליקציות המובילות במספר ההורדות בחנות האפליקציות הישראלית.

שתפו אפליקציה זו עם החברים

עברתי לימוד תיאוריה - שיטת לימוד ותרגול ייחודית שפותחה במיוחד כדי להקל עליך להתמודד בקלות עם מאגר השאלות הגדול המופיע במבחן התאוריה של משרד התחבורה. ללא פרסומות וללא רישום. מתאימה גם לליקויי קשב וריכוז .
הורידו עכשיו ותגלו מהי "שיטת עברתי"? שהפכה את אתר " עברתי " לאתר מוביל בישראל ללימוד תאוריה (אלפי לומדים חדשים בכל חודש)
שיטה שהפכה את לימוד התאוריה למהירה יעילה וממוקדת יותר, בדרך לרישיון הנהיגה המיוחל וקבלת התואר נהג חדש.
חומר לימוד בלעדי – סיכום התשובות בחלוקה לתתי נושאים בסדר עולה* (כולל תמרורי נושא) ממוקדים ולא כלליים. * קיימת חשיבות רבה בסדר לימוד הנושאים לדוגמה: כללי הפניות בצומת מושפעים מחוקי ההתנהגות בצומת ולכן בעברתי ילמדו קודם הצומת ואחר כך הפניות דוגמה אחת מרבות אחרות.
שיטת תרגול ייחודית – עוקבת אחר כמה פעמים עניתם על כל שאלה עד שהגעתם לתשובה הנכונה בפעם הראשונה ותכלס זה מה שקובע. (שווה להוריד ולראות) ובהתאם מכוונת אתכם לתרגול יעיל (מיוחד בשיטת עברתי).
השאלות - כמובן מתוך מאגר השאלות של משרד התחבורה (כמו כולם אבל, זה הדמיון היחידי) השאלה שנותרה היא אייך מלמדים אותך נכון, מהיר ויעיל. בעברתי שיטת לימוד תאוריה מהירה וייחודית.
לימוד התמרורים – לא עוד לוח תמרורים גדול ומעייף, שלימוד דרכו אינו נותן מענה נכון לשאלות הנלוות לתמרורים ובוודאי לא לשאלות בהן מופיעים חמישה תמרורים מנושאים שונים בו זמנית, כמו גם לשאלות על תמרורים המוטמעים בתוך תמונות שצולמו בדרך. באפליקציית עברתי זה שונה
תרגול מבחני תאוריה – גם כאן פיתוח מיוחד (יחס נכון ומקצועי בתמהיל השאלות) המדמה בצורה מיטבית את מבחן התאוריה של משרד התחבורה.

צוות עברתי מאחל לכל המשתמשים באפליקציה לימוד מהנה, מהיר ומועיל . אנו מייחלים שתפיקו את המיטב מהחומר הנלמד, שיאפשר לכם בנוסף למעבר התאוריה להיות נהגים טובים ובטוחים יותר ושתחזרו תמיד בשלום למשפחה והחברים שמחכים ואוהבים אתכם!!!

הורידו עכשיו את עברתי, אפליקציה לימוד שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Aviv Shaal. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על עברתי.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית עברתי באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1617891
25000