שומרי הדרך App Icon
Universal App
Nativ Batuah - Achifa Ezrahit Badrahim
3.94
  • גרסה: V8.02
  • גודל הורדה: 51.86 MB
  • שוחרר בתאריך: 10-01-2017
  • מערכת הפעלה: iOS 9.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

אפליקציית "שומרי הדרך" מאפשרת לנהגים לדווח על עבירות תנועה מסוכנות בזמן הנהיגה.


אם אתם מעוניינים להתנדב, חשוב לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

האפליקציה רצה על המסך כשהיא מקליטה את הנעשה בכביש. לא ניתן להשתמש באפליקציות אחרות באותו זמן. שימוש בוויז אפשרי, ותלוי במערכת ההפעלה הקיימת.

להפעלה תקינה של האפליקציה, תתבקשו לאשר הרשאות שונות כגון שימוש במיקרופון (להפעלה קולית) ובמיקום.

לאחר הורדת האפליקציה והרשמה, אנו מאשרים את השתתפותך במיזם. אישור זה יכול לקחת 2-3 ימי עבודה. מתנדב שמאושר על ידינו, מקבל הודעה על כך באופן מיידי.

אפליקציית "שומרי הדרך" מופעלת על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בשיתוף עמותת נתיב בטוח שפיתחה אותה. האפליקציה מאפשרת לנהגים לדווח על עבירות תנועה המתרחשות מול עיניהם בזמן הנהיגה. עם מתן הוראה קולית על ידי המשתמש בעת זיהוי עבירת תנועה מסכנת חיים, תיעוד של הדקה האחרונה עולה באופן מאובטח לשרתים שלנו. הדיווח נחתם בחתימה אלקטרונית, נבדק ע"י בקרים במרכז הבקרה של המיזם שהוקם ברשות הלאומית ונשלח באופן מאובטח לאגף התנועה של משטרת ישראל. היחידה המשטרתית היעודית שאמונה על עיבוד דיווחי המיזם, מבצעת תהליך תהליך שבסופו נשלח דו"ח תנועה או הזמנה לדין לנהג העבריין. תהליך זה כבר הביא להטלת קנסות כבדים על נהגים מסוכנים ואפילו להורדת נהגים מהכביש.

לתשומת ליבכם: לאחר התקנת האפליקציה והזנת מספר פרטים מזהים, האפליקציה תחכה לאישור שלנו על מנת להתחיל לדווח. אנו עושים זאת בהדרגה מכיוון שאנו מתעדפים את השימוש באפליקציה בהתאם לקריטריונים כמו מיקום, דגם מכשיר ועוד. תודה על סבלנותכם!
במכשירים ישנים האפליקציה עשויה להיתקל בקשיים.


“Road Guardians” is operated by the Israel National Road Safety Authority (RSA) in partnership with Safe Lane (NGO), who is responsible for the design and development of the app. The app allows drivers to report life-threatening traffic violations as they witness them in real time. Once the user issues a simple voice command, a video recording of the last minute is securely uploaded to our servers. The electronically signed report is screened by authorized controllers at the Road Guardians’ control center, which is based at the RSA headquarters. Once the recording is validated and sorted it is securely sent to The National Traffic Police Unit. As a result of this process, many dangerous drivers have already been imposed with heavy fines and driver's licenses have been revoked.

Please note - once the app has been downloaded and personal information has been submitted, it will be pending upon approval before it can be activated. We have chosen to gradually approve app users due to the high demand, and will prioritize users according to different criteria, such as location, device model, etc. Your patience and endorsement are appreciated!

הורידו עכשיו את שומרי הדרך, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Nativ Batuah - Achifa Ezrahit Badrahim. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על שומרי הדרך.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית שומרי הדרך באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1649003
25000