Clean eating תזונת ילדים App Icon
Universal App
eatgood LTD
3.50
  • גרסה: V1.0
  • גודל הורדה: 79.14 MB
  • שוחרר בתאריך: 17-12-2017
  • מערכת הפעלה: iOS 6.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 35.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

אפליקציה נועדה בכדי לעזור לכם להתוות תזונה נכונה לילדים ולהבין מה ילדים צריכים לאכול כדי שיהיו בריאים, חזקים, ערניים ומלאי חיוניות ומרץ.

האפליקציה כוללת 140 מתכונים בריאים וטעימים, קלים להכנה ומגוונים.
המתכונים מחולקים לפי הארוחות ביום, ארוחות עיקריות לצהריים, ארוחות קטנות לארוחת הערב, ארוחות בוקר שמתאימות לארוחת הבוקר בבית או לארוחת העשר בגן או בבית הספר וארוחות ביניים לשעות אחר הצהריים. קטגוריית המתוקים תיתן לכם רעיונות טובים לקינוחים שכייף להכין לסוף השבוע. במאפים וממרחים תמצאו גם רטבים, ממרחים ולחמניות שילדים אוהבים. ובקטגוריית התוספת תקבלו רעיונות טובים לתוספות לארוחה העיקרית.

את המתכונים ניתן לסמן כ"מתכונים מועדפים" ולהכין לכם תכנון שבועי מה אתם רוצים להכין ולבשל ואפשר גם לסמן אותם ל"רשימת קניות" כדי לרכוש את כל המצרכים הנדרשים.

במדריכים באפליקציה תמצאו מגוון של נושאים, ביניהם:
איך לעודד ילדים לאכול בריא
איך לייצר הרגלי אכילה בריאים
מה כדאי שיהיה בבית
אכילה במסעדות
השמנת ילדים
צמחונות וטבעונות
ויטמינים ומינרלים
מזונות פלא
אבות המזון וכמה לצרוך מהם
רעיונות טובים לארוחות


הורים רבים שפגשתי פשוט אינם יודעים איך לבנות לילדיהם תפריט בריא ומאוזן, שיהיה גם מגוון וגם טעים. אבל כשיודעים מה וכיצד להכין, אפשר להכין לילדים אוכל טעים, בריא, מגוון וקל להכנה. הוספתי הצעות רבות לתפריטים לכל ארוחה ביום, כולל רשימת קניות של מוצרים מומלצים ומתכונים של מאכלים טעימים, פשוטים ובריאים, שנבחרו בקפידה אחרי שעברו מבחני טעימה של ילדים רבים וקיבלו ציונים גבוהים. כל זה נועד לסייע לכם, ההורים, ולהקל עליכם ככל האפשר.

הורידו עכשיו את Clean eating תזונת ילדים, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י eatgood LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על Clean eating תזונת ילדים.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית Clean eating תזונת ילדים באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (0)

112042
7560
1617891
25000