צריכת נתוני פרו שלי  Data Usage  App Icon
Universal App
Webrich Software Private Limited
3.25
  • גרסה: V1.3
  • גודל הורדה: 15.18 MB
  • שוחרר בתאריך: 24-11-2010
  • מערכת הפעלה: iOS 5.0 ומעלה
  • תאימות: אייפד מיני, אייפד, אייפון 4, אייפון 5, אייפון 6
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 3.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

אשר זוממות לכך שאתה תעבור את ההגבלה החודשית ובכך ישלחו לך חשבונות מנופחים. אם אתה לא משתמש בנתונים שלך מחשש לחריגה אתה מבזבז את הכסף שלח כך בכל מקרה.האפליקציה הזו עושה את העבודה של ספירת כל בייט בשבילך, דבר שהופך אותה למאוד פשוטהבשבילך. כעת את יודע בדיוק מתי אתה אולי חורג וכך אתה יכול לשמור על הכסף היקר שלך, חודש אחרי חודש, כל חודש. וזה השקט נפשי שאתה מקבל.

יתרונות הישום הם:

זהו יישום אוניברסאלי. היא עובדת עם אייפון, אייפוד טאצ, אייפד. קנה פעם אחת הרץ בכל מקום.

היא מבצעת אנליזה חכמה על צריכת הנתונים שלך וצופה כאשר אתה עלול לחרוג מריכת הנתונים שלך.כך שאתה תוכל לארגן טוב יותר את צריכת הנתונים שלך.

יש לה צבעי אזהרה מובנים בצורה זו היא מאפשרת לך לדעת אם אתה בטווח חריגה והיא גם מציעה לך איך להתנהל נכון עם צריכת הנתונים כך שאתה לא תחרוג ועדיין תשתמש במלוא התחום

הגדרות פשוטות ביותר, רק הכנס את מגבלת צריכת הנתונים החודשית (למשל 200 בשביל 200 מגה הגבלה חודשית) ואתה מחזור החשבון החודשי ( למשל 5 בשביל החמישי בנובמבר) וזהו סיימת. היישום יטפל בכל השאר.

אלגוריתם מיוחד שדואג להפריד בין גישה אלחוטית לסלולארית (כולל גם 3g, GSM, EDGE ועוד )

האפליקציה עוקבת אחר צריכת הנתונים החודשית שלך ומראה את הסכום שהיה בשימוש באופן גראפי. ירוק משמו שאת בטוח בטווח שלח, כתום שאתה קרוב להגבלה ואדום מציין חריגה מההגבלה. היא גם אומרת לך כמה ניצלת מצריכת הנתונים וכמה אחוזים ניצלת.

אם חבר שואל ממך את האייפון או האייפוד לזמן מה, אל תדאג שהוא או היא יחרגו לך מכמות הנתונים. יש אופציה באפליקציה " מאז הריצה האחרונה" שהיא תאמר לך בדיוק כמה נתונים נוצלו מאז הפעם האחרונה שהפעלת את האפליקציה. כך אתה תדע על זה מייד ולא ביום קבלת החשבונית.

אתה יכול להדליק או לכבות את התזכורת על מנת להזכיר לך לאתחל את המספר החודשי

האופציה "מאז העליה האחרונה" מראה לך בדיוק כמה נתונים צרכת מאז הפעם האחרונה שהדלת את המכשיר הסלולארי שלך. עוד אופציה נקראת "מאז שהותקן היישום" והיא מראה לך את כל צריכת הנתונים מאז שהותקן היישום.

אין לך הגבלת נתונים ועדין רוצה לעקוב אחר צריכת הנתונים שלך. אין בעיה. רק הכנס אפס בהגבלת נתונים והיישום יתן לך את כל הנתונים

הורידו עכשיו את צריכת נתוני פרו שלי ( Data Usage ), אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Webrich Software Private Limited. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על צריכת נתוני פרו שלי ( Data Usage ).

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית צריכת נתוני פרו שלי ( Data Usage ) באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (3)

112042
7560
1620678
25000