LaLiga Fantasy ONE 2020 App Icon
Universal App
Mobile1
3.25
  • גרסה: V4.2.2
  • גודל הורדה: 75.31 MB
  • שוחרר בתאריך: 30-07-2019
  • מערכת הפעלה: iOS 11.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

הטירוף מספרד מגיע לישראל: ONE ו-LaLiga גאים להציג את משחק הפנטזי הרשמי של הליגה הטובה בעולם - בעברית!

זו ההזדמנות שלכם להוכיח מי מבין יותר כדורגל עם משחק הפנטזי החדש של LaLiga Santander לעונת הכדורגל 2019/2020. צרו עכשיו ליגה עם חברים או הצטרפו לליגה ציבורית ותוכלו לחוות את הריגוש של עולם הכדורגל בדרך אחרת לגמרי וגם לזכות בפרסים!

איך זה עובד?
1. בחרו האם להתחרות נגד חברים או בתחרות פתוחה נגד כל כל המנג'רים בארץ
2. קבלו סגל שחקנים ותקציב העברות
3. רכשו/מכרו שחקנים מדי יום בשוק ההעברות על מנת לשפר את הקבוצה
4. נהלו את הקבוצה שלכם, בחרו את הטקטיקה ואת הרכב השחקנים למחזור הקרוב
5. עקבו אחרי המשחקים בכל שבוע, קבלו נקודות ותוכלו לזכות בפרסים

למה אתם מחכים? הפוך למאמני על כמו זידאן, ואלוורדה וסימאונה, נהלו בכל שבוע את הרכב השחקנים שלכם, החתימו כוכבים מריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד ועוד וגלו מיהו מנג'ר הכדורגל הטוב ביותר בחבורה שלכם, ובארץ בכלל!

מערכת תוצאות וסטטיסטיקות אמיתיות - בזמן אמת
הניקוד שניתן לשחקנים מבוסס על הביצועים שלהם בפועל במהלך המשחקים בליגה הספרדית, והכל מתעדכן בזמן אמת, על בסיס מגוון רחב של פעולות הגנתיות והתקפיות! עקבו אחרי משחקי הליגה בשידורים החיים בערוץ ONE, בזמן שאתם נהנים עם משחק הפנטזי הרשמי של הליגה

הקבוצה שלך
בשלב הראשון תקבלו 14 שחקנים, תוכלו לבחור את המערך האידיאלי לדעתכם ואת ה-11 הטובים ביותר למחזור הקרוב. לאורך העונה תוכלו כמובן למכור ולרכוש שחקנים חדשים בשוק ההעברות

שוק ההעברות
המקום בו תוכלו לרכוש בכל יום שחקנים חדשים שנמצאים בשוק, בזמן שאתם מתחרים עם היריבים שלכם במכירה פומבית על שירותיהם של הכוכבים. שימו לב, בכל יום השוק מתרענן באופן קובע, ובנוסף, אתם יכולים כמובן לרכוש שחקנים מהיריבים שלכם ולמכור להם שחקנים כל הזמן. נהלו את כספכם בחכמה והיזהרו לא להגיע למחזור במינוס - אחרת לא תקבלו נקודות בסוף השבוע.

דמי העברה
בליגה הספרדית, וכך גם במשחק הפנטזי, לכל שחקן יש סעיף שחרור. כך תוכלו לרכוש שחקנים מהיריבים שלכם ע"י תשלום סעיף השחרור שלהם, אך שימו לב שגם הם יוכלו לרכוש מכם. לכן, יש לכם את האופציה להגדיל את סעיף השחרור של השחקנים שלכם.

הדירוג הארצי של ישראל
הצטרפתם לליגה ציבורית? את הדרך תתחילו בליגה האזורית הרביעית, ובהתאם לביצועים שלכם תוכלו להעפיל לליגות בכירות יותר, כשהטובים ביותר יגיעו לליגה הבכירה. שימו לב: ביצועים חלשים עלולים להוריד אתכם לליגה נמוכה יותר

הורידו עכשיו את LaLiga Fantasy ONE 2020, אפליקציה ספורט שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Mobile1. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על LaLiga Fantasy ONE 2020.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית LaLiga Fantasy ONE 2020 באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1677755
25000