מחשבון דלק App Icon
Universal App
Adir Genish
ירידת מחיר ₪ 3.90חינם
4.44
  • גרסה: V2.0
  • גודל הורדה: 22.57 MB
  • שוחרר בתאריך: 01-12-2011
  • מערכת הפעלה: iOS 4.3 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם (במקום 3.90 ש"ח, ירידת מחיר לזמן מוגבל) עודכן ב03 ביולי 2013.

שתפו אפליקציה זו עם החברים

יותר מ -200,000 נהגים לא טועים! מחשבון דלק, האפליקציה שעוזרת לכם לנהוג בצורה זולה, בטוחה וירוקה יותר, תחנה אחת לכל הצרכים ברכב שלכם. עכשיו בחינם

חדשות ערוץ 10 :
האפליקציה יכולה לסייע לנו לנסוע חכם יותר, ועל ידי כך לחסוך בהוצאות הדלק. מה שבטוח, לפחות נדע כמה בדיוק עלתה לנו כל נסיעה.

מאקו :
אפליקציית מחשבון דלק, יכולה לעזור למשתמש לגלות מהם הרגלי צריכת הדלק שלו, ולהנחות אותו כיצד לחסוך, יוכל לחסוך למשתמש כמה שקלים.

פיצ'רים:

מצב אוטומטי - האפליקציה מזהה לבד שהתחלתם בנסיעה והפסקתם אותה. אין צורך ללחוץ ולהפעיל את האפליקציה בתחילת נסיעה ובסופה,כל שעליכם לעשות, להשאיר את האפליקציה עובדת ברקע- הנסיעות נשמרות בעמוד הנסיעות שלי

ציון נהג - עולם הנהיגה משנה כיוון. מהיום לכל נסיעה יש ציון, ניתן ללמוד כיצד ניתן לשפר את הנהיגה ע"י נסיעה רגועה ללא האצות, בלימות ונסיעות במהירויות גבוהות. האפליקציה מזהה לבד מתי קרו אירועים "קיצוניים" במהלך הנהיגה,ומציגה לך על המפה היכן התרחשו. שיפור הציון יוביל לנסיעה בטוחה,חסכונית וירוקה יותר.

מד יעילות צריכת דלק - מד צריכת דלק נותן לך אינדיקציה בזמן אמת על היעילות ואופי הנהיגה, נהיגה נכונה לפי מד זה תפחית משמעותית את הוצאות הדלק (עד כ15% מהוצאות הדלק החודשיות) .

אני בחוץ - מתי פעם אחרונה התקשרתם לחבר ואמרתם לו שאתם מחכים לו מחוץ לבית? או שהייתם מרחק של 5 דקות נסיעה מהגעה לבית של החבר והתקשרתם לזרז אותו.. יש לכם חברים שאתם אוספים אותם לעבודה/לימודים? הפיצ'ר החדש "צא בחוץ" חוסך לכם שיחות טלפון , תסכולים והרבה זמן מבוזבז. איך זה עובד? פשוט מחפשים כינוי של החבר (הכינוי נקבע בעמוד הפרופיל שלי) בוחרים מאיזה כתובת אוספים את החבר, בוחרים יום ושעה ושולחים לחבר. מרגע זה, החבר שאותו אוספים יקבל התרעות לקצב ההתקדמות של האוסף וכמובן יקבל התרעה מתי הוא צריך לצאת החוצה.

נתונים בזמן אמת - זמן נסיעה, מרחק, מהירות, כמות ליטרים, צריכה ממוצעת ומחיר הנסיעה.

הערכת נסיעה - ניתן להעריך מחיר נסיעה מראש, לפני הנסיעה, לפי מרחק או כתובת.
אופציית חניית רכב וניווט חזרה לרכב.

ערכת תאונה - אנו מקווים שלא יהיה לכם שימוש בפיצר זה, במקרה של תאונה האפליקציה מזהה את המיקום שלכם, ניתן להכניס את פרטי הנהג שמעורב בתאונה לצלם תמונות ועוד. בלחיצת כפתור ניתן לשלוח את הנתונים והתמונות לסוכן הביטוח.

תזכורת לתינוק - עקב אירועים מצערים שקרו בארצנו, הוספנו פיצ'ר זה על מנת לתת פתרון טכנולוגי. בדומה לכל פתרון טכנולוגי אין להסתמך ויש להפעיל שיקול דעת הגיוני. פיצ'ר זה עובד אך ורק כאשר "מצב אוטומטי", ושירותי מיקום פועלים וכמובן שהאפליקציה דלוקה ברקע. בעת יציאה מהרכב האפליקציה תיידע בהודעת פוש על יציאה מהרכב, ניתן לבטל למספר שעות/ לחלוטין בעמוד תזכורת לתינוק.

ניתן לשמור את פרטי הנסיעות וכמו כן לשתף נסיעה עם חבר/מעסיק, בסיום נסיעה ניתן לשתף את פרטי הנסיעה בצורה ויזואלית מרהיבה.

האפליקציה עובדת ברקע, ניתן להשתמש במקביל באפליקציות ניווט.

מה ההבדל משאר אפליקציות הדלק?

בשונה משאר האפליקציות של חישוב מחיר הדלק, אפליקציה זו הינה האפליקציה היחידה שמשתמשת במקלט ה-ג'י פי אס ולכן לא צריך "להעריך" את מרחק הנסיעה, המחשבון יזהה את מיקומכם וע"י כך יעביר לכם את הנתונים המדויקים ביותר .

איך זה עובד?

מחשבון דלק מתבסס על נתוני הצריכה של הרכבים על פי היצרנים.
כל הרכבים עוברים את אותם בדיקות, אך הם נעשות בתנאי מעבדה, "מבחנים יבשים" וכלליים ולכן הם תמיד טובים מהנתונים בשטח.
מחשבון דלק משכלל נתונים אלו בשילוב עם התחשבות באופי הנהיגה של הנהג, פקקים, האצות, תאוטות ועוד, ולכן מגיע לתוצאות המדויקות ביותר המתאימות לאופי הנסיעה והנהג !


נשמח לשמוע כיצד אנו נוכל לשפר את חווית המשתמש שלכם
חפשו אותנו בפייסבוק– מחשבון דלק
[email protected] - או במייל

Note: Continued use of GPS running in the background can dramatically decrease battery life.

הורידו עכשיו את מחשבון דלק, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Adir Genish. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על מחשבון דלק.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית מחשבון דלק באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1617891
25000