סופר-פארם App Icon
Universal App
Moblin (Datomo Ltd)
4.88
  • גרסה: V1.3
  • גודל הורדה: 53.18 MB
  • שוחרר בתאריך: 21-12-2011
  • מערכת הפעלה: iOS 10.0 ומעלה
  • תאימות:
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: חינם

שתפו אפליקציה זו עם החברים

אפליקציית סופר-פארם כוללת:
- מסך אחד לכל המבצעים והקופונים לפי קטגוריות: קופונים, Super Five, LifeStyle, תינוקות, בית ומשפחה, קוסמטיקה, טיפוח, טבע, דרמו-קוסמטיקה, אופטיקה, ביטוח Life Direct.
- אזור אישי עם קופונים אישיים ומבצעים הרלוונטיים רק לכם מכל מחלקות הרשת כולל תינוקות, טבע, קוסמטיקה, איפור, טיפוח, בית מרקחת, תרופות ואופטיקה.
- רשימת קניות: מכינים רשימה מסודרת מראש לפני הביקור בסניף ומממשים קופונים בקופות בקלות ובמהירות ישירות מהאפליקציה.
- התראות לנייד כשהמוצרים האהובים עליכם במבצע: הוסיפו את המוצרים האהובים עליכם לרשימת המועדפים וקבלו התראות לנייד כאשר מוצרים אלו יהיו במבצע. השירות זמין בכל מחלקות הרשת כולל: תינוקות, טבע, קוסמטיקה, איפור, טיפוח, בית מרקחת, תרופות, אופטיקה ועוד
- חיפוש: תוכלו לחפש כל מוצר באמצעות הקלדת שם המוצר או בסריקה זריזה של ברקוד המוצר. תוצאות החיפוש מציגות מה עכשיו במבצע, מה בקופון ומה הם שאר המוצרים הרלוונטיים ממגוון המוצרים בסופר-פארם.
- סניפים: מסך סניפים עם פרטים על כל סניף: כתובת, טלפון וניווט לסניף באמצעות Waze. כל סניף כולל רשימת מותגי הקוסמטיקה הנמכרים בו. תוכלו גם לחפש סניפים על פי עיר, כתובת או שירותים ומותגים הקיימים בסניף.
- קליק פארם: קיבלתם תרופת מרשם מרופא בקופת החולים? מהיום לא צריך לעמוד יותר בתור בסניף! מזינים את פרטי המרשם, מזמינים את התרופות, מגיעים לסניף ישירות מקופת החולים ואוספים את התרופות ללא עמידה בתור
- שכחתם את הארנק בבית וכבר הגעתם לסניף? בגרסה החדשה של האפליקציה ניתן לבצע את התשלום בכל סניפי הרשת בקופות היציאה בלבד. לכל הפרטים אודות שירותי זה יש להיכנס לאפליקציה או לאתר
יש לכם רעיונות נוספים? הצעות שיפור וייעול? אנחנו כאן ואתם מוזמנים לשתף אותנו, שלחו לנו מייל [email protected]

הורידו עכשיו את סופר-פארם, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Moblin (Datomo Ltd). נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על סופר-פארם.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית סופר-פארם באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (7)

112042
7560
1642383
25000