פרקינסון - אבחון וטיפול - הדרכה מאת פרופ ניר גלעדי App Icon
Universal App
Prolog LTD
  • גרסה: V1.0
  • גודל הורדה: 136.06 MB
  • שוחרר בתאריך: 23-09-2010
  • מערכת הפעלה: iOS 3.1.2 ומעלה
  • תאימות: אייפד מיני, אייפד, אייפון 4, אייפון 5, אייפון 6
  • מתאים עבור: גילאי 4 ומעלה
  • מחיר בחנות: ₪ 39.90

שתפו אפליקציה זו עם החברים

♥ שימו לב: לפניכם גרסת הוידיאו המלאה של ההדרכה. בגרסה זו מותקנים מראש שני פרקים - את שאר הפרקים מומלץ להוריד כשמכשירכם מחובר למחשב עם חיבור יציב לאינטרנט (מוריד עוד כ-8 סרטי וידאו, כ-450 מגה). נדרשת סבלנות :-)... נא לא להפריע למכשירכם בעת פעולת ההורדה של הסרטים. ♥

ההדרכה מועברת על ידי פרופ' גלעדי, ומיועדת לאוכלוסיית חולי פרקינסון ובני משפחותיהם וכן לאנשי צוות רפואי המטפלים בחולי פרקינסון או באים במגע עם משפחות של חולי פרקינסון.

נושאי ההדרכה:

■ מאפייני המחלה
■ איבחון מחלת הפרקינסון
■ טיפול לא תרופתי
■ טיפול תרופתי
■ טיפול כירורגי
■ גישות טיפול
■ התמודדות עם חולה בשלבי מחלה מתקדמים
■ הטיפול במחלה
■ סיכום

משך ההדרכה: שעה ו-40 דקות

פרופ' ניר גלעדי, מנהל המחלקה לנוירולוגיה במרכז הרפואי תל-אביב, למד רפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, והתמחה בנוירולוגיה במרכז הרפואי כרמל שבחיפה. את תת התמחות בהפרעות תנועה ומחלת הפרקינסון עשה באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק שבארה"ב תחת הנחיתו של פרופסור סטנלי פאן. עם שובו לארץ ניהל את המרפאה להפרעות תנועה במרכז הרפואי כרמל ומשנת 1996 מנהל את היחידה להפרעות תנועה במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב).

הורידו עכשיו את פרקינסון - אבחון וטיפול - הדרכה מאת פרופ' ניר גלעדי, אפליקציה שפותחה במיוחד עבור אייפון ואייפד ע"י Prolog LTD. נשמח לשמוע מכם תגובות, שתפו אותנו בחווית השימוש, שאלות או טיפים שימושיים על פרקינסון - אבחון וטיפול - הדרכה מאת פרופ' ניר גלעדי.

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להשתמש באפליקציית פרקינסון - אבחון וטיפול - הדרכה מאת פרופ' ניר גלעדי באמצעות מדריכי וידאו, עזרה, טריקים ועוד.

תמונות iPhone/iPad

ביקורות אחרונות (0)

112042
7560
1620678
25000